Licitatie pentru achizitie publica-Servicii de paza si protectie pentru Eurobasket 2017 Cluj-Napoca

Federatia Romana de Baschet invita firmele/companiile interesate sa participe la procedura de atribuire a Contractului de achizitie publica - “Achizitie servicii de paza si protectie pentru FIBA EuroBasket 2017 Cluj-Napoca”.
 
1. Obiectul contractului: Achizitie servicii de paza si protectie pentru FIBA EuroBasket 2017 Cluj Napoca
2. Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica:
- procedura simplificata conform Anexa 2
3. Sursa de finantare a contractului de achizitie servicii de paza si protectie care urmeaza sa fie atribuit: venituri proprii federatie
4. Oferta depusa de ofertant trebuie sa cuprinda:
Propunere tehnica
Ofertantul va elabora propunerea tehnica astfel incat aceasta sa respecte in totalitate cerintele prevazute in Caietul de sarcini.
Propunere financiara - formularul de oferta
Ofertantul va elabora propunerea financiara astfel incat aceasta sa furnizeze toate informatiile solicitate cu privire la pret precum si la alte conditii financiare si comerciale legate de obiectul contractului de achizitie publica.
5. Data limita pentru solicitarea clarificarilor: 22.06.2017
6. Limba de redactare a ofertei: Romana
7. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60/zile
8. Pretul va fi exprimat in RON, fara TVA si echivalent euro.
9. Data pentru care se determina echivalenta RON/euro: cursul RON/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei valabil in 29.06.2017.
10. Pretul ofertei este ferm in RON.
      X  NU se accepta actualizarea pretului contractului
11. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de achizitie servicii de paza si protectie: criteriul celei mai bune oferte tehnice si economice
12. La oferta de baza:
      X  NU se accepta oferte alternative
13. Perioada de garantie a serviciilor:  90 zile
14. Termenul comercial în care se va încheia contractul: 30 zile de la desemnarea castigatorului.
15. Livrarea serviciilor va fi realizata conform caietului de sarcini.
16. Plata pretului contractului se face prin contul RO59BRDE410SV21857584100 deschis la BRD sucursala Calderon in maxim 30 zile de la data prestarii serviciilor.
17. Documentele care insotesc oferta: conform caietului de sarcini
18. Adresa la care se depune oferta: Federatia Romana de Baschet, Bulevardul Basarabia, nr. 39, sect. 2, Bucuresti.
19. Data limita pentru depunerea ofertei: 30.06 2017, ora 10.
20. Ora, data si locul deschiderii ofertelor: 30.06.2017, ora 11, la sediul FRB din Bulevardul Basarabia, nr 39, sect 2, Bucuresti.
 
          Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta pe mail-ul:
 danjolobceastai@yahoo.com
 
          Caietul de sarcini pentru Contractul „Achizitie servicii de paza si protectie pentru FIBA EuroBasket 2017 Cluj Napoca” poate fi solicitat pe mail-ul: danjolobceastai@yahoo.com
 

Parteneri